loading...
سرگرمی شما فیلم دیدنست سرگرمی ما نقد آن
نسترن شریفی بازدید : 34 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

Birds of Prey (و شگفت انگیز رهایی یک هارلی کوین) بزرگترین ، وحشی ترین و مطمئن ترین ورود به جهان DC Extended تا به امروز است ، اما برای لذت بردن از آن نیازی نیست که شما یک DC DC باشید. علیرغم چند اشاره غیرقانونی به Suicide Squad ، آخرین ماجراجویی هارلی کوین کاملاً به تنهایی است. فقط بنشینید ، استراحت کنید و بگذارید مارک منحصر به فرد هارلی ، بلک قناری ، هانترس و بلک ماسک از ضرب وشتم شما را شست و شو دهد.

 

البته ، اگر شما Deadshots خود را از Deathstrokes می دانید ، می خواهید بسیاری از گره های ظریف را به تاریخ Birds of Prey در کمدی اکشن-کمدی سورئال کتی یان بیابید. بعلاوه ، هارلی و هم تیمی های او فقط ستاره های فیلم نیستند. آنها همچنین برخی از محبوب ترین شخصیت های کمیک بوک در اطراف هستند.

 

هارلی کوین و پرندگان پرنده هر دو تاریخ طولانی و طولانی در دنیای دی سی دارند و تلنگر به رهبری مارگوت رابی به هر دو مورد ادای احترام می کند - اگر توجه داشته باشید. اگر دیهارد دی سی نیستید ، نگران نباشید. شما هنوز هم چیزهای زیادی را دوست دارید در Birds of Prey پیدا کنید. اگر شما باشید ، این تخم مرغ های عید پاک می توانند سرگرم کننده باشند.

 

عشق واقعی زندگی هارلی

سونیس ایوی و هارلی کوین

 

Birds of Prey همه چیز درباره شکست بزرگ هارلی کوین با آقای ج است ، اما شاهزاده دلقک جرم تنها سابق هارلی نیست. همانطور که پیش نویس انیمیشن Birds of Prey توضیح می دهد ، قلب هارلی پیش از این که با جوکر ارتباط پیدا کند ، چندین بار شکسته شد. گاهی اوقات ، موضوع محبت بی روح او مرد بود. حداقل یک بار طبق پیش نویس ، زن بود.

 

Birds of Prey بیشتر از جفت شدن شخصیت های غیر شوخی شخصیتها چشم پوشی می کند ، و کاملاً قابل درک است - کل نکته فیلم این است که هارلی برای رونق گرفتن لازم نیست با کسی در ارتباط باشد - اما به همان اندازه بسیاری از طرفداران از جمله خود مارگوت رابی ، متوجه شوید ، یک عشق واقعی هارلی یک دلقک آدم کش نیست. این Poison Ivy است که یک گیاه شناس و بومی تبدیل به محیط زیست و یک تروریست است که ثابت کرد کاملاً خار در سمت بتمن است.

 

در کمیک ها ، هارلی و آیوی یک جفت شدن بسیار پرطرفدار هستند و Birds of Prey آن را می داند ، به همین دلیل به همین دلیل یان این گره ظریف را به دوجنسگرا بودن متعارف هارلی گنجانده است. در حقیقت ، چهره زن که روی دستگاه حافظه کارتونی پیش نویس قرار می گیرد ، بسیار شبیه به ol 'Pamela Isley است. ما نمی گوییم که قطعاً Poison Ivy در فیلم است. ما فقط می گوییم ، ببین ، هارلی به وضوح یک نوع دارد.

 

او بومرنگ است البته او برگشت

جی کورتنی به عنوان کاپیتان بومرنگ

 

Birds of Prey دنباله مستقیمی برای Suicide Squad نیست ، فیلمی که هارلی کوین رابی را به صفحه بزرگ معرفی کرد ، اما به وضوح در همان جهان اتفاق می افتد. هارلی ضمن خرید مواد غذایی با کاساندرا قاب ، داستان او را بازگو می کند و وقایع فیلم قبلی خود را خلاصه می کند. چند عکس از Suicide Squad در پرندگان طعمه دوباره ظاهر می شود (یا برای آنها بازآفرینی شده بود) ، وقتی هارلی به داستان اصلی خود بازگردد.

 

این ارتباط در را به یکی از بهترین تخم مرغ های پرندگان عید پاک از پرندگان شکاری باز می کند. هارلی در حالی که برای آزاد کردن کاساندرا ، کسی که الماس مافیایی را در اختیار همه قرار می دهد ، وارد بخش پلیس شهر گاتهام شد ، هارلی یک پوستر "تحت تعقیب" را روی دیوار جلب می کند. "سلام ، من آن مرد را می شناسم!" او قبل از اینكه اقدام كند ، با خوشحالی تعجب می كند.

 

او باید ، و اگر Suicide Squad را دیده اید ، شما هم باید آن را ببینید. مرد روی پوستر کسی غیر از جی کورتنی نیست که کاپیتان بومرنگ هم تیمی هارلی را در تلنگر ابرقهرمانی دیوید آیر بازی کرد. DCEU ممکن است به اندازه جهان سینمایی مارول به هم پیوسته نباشد ، اما پیوندهای کمی از این قبیل همیشه خوب هستند ، به خصوص با توجه به اینکه کورتنی و بومرنگ قرار است در دنباله خودکشی جیمز گونز بازگردند. با نامی شبیه به آن ، چگونه می توان انتظار داشت چیز دیگری باشد؟

 

بابا هیولا

مارگوت رابی در تیم خودکشی

 

بیایید کمی در مورد لباس هارلی کوین در Birds of Prey صحبت کنیم. به طور خاص ، اجازه دهید در مورد آنچه تغییر کرده صحبت کنیم. هنگامی که او در Suicide Squad شروع به کار کرد ، هارلی مارگوت رابی پوست زیادی نشان داد. به جای جون های بلند و سیاه و مشهور که باعث معروفیت وی شده بود ، شلوار داغ ورزشی رابی ، هارلی ، یک ژاکت کوتاه ، درخشان و یک تی شرت با "هیولا لیلی بابا" با جیب متن خط مقدم جیغ زد.

 

برخی از طرفداران عاشق ظاهر جدید بودند. برخی دیگر آن را جنس زنانه و بی احتیاط دانستند. حتی به نظر می رسید که رابی روی آن مخلوط شده است. در حالی که او لباس مناسب شخصیت را پیدا کرد ، به خصوص دوست نداشت آن را بپوشد. رابی به نیویورک تایمز گفت: "من دفعه دیگر شلوار گرم ندارم." حق با او بود در پرندگان طعمه ، هارلی لباس های گاه به گاه و راحت تری را نشان می دهد که هنوز هم منعکس کننده سبک فردی او است.

 

با این وجود ، این ظاهر Suicide Squad به خودی خود نمادین است - این بیشترین جستجوی لباس هالووین در سال 2016 و 2017 بود - و هارلی نمی تواند کاملاً از آن فرار کند. در پیش نویس انیمیشن ، هارلی لباس اصلی خود Suicide Squad را پوشیده است. لباس قدیمی او بعداً دوباره در این فیلم ظاهر شد ، وقتی رنه مونتویا به دنبال چیزی است که بپوشد. با این حال ، حتی وقتی هارلی کاملاً متفاوت باشد ، تأثیر Suicide Squad باقی مانده است. اگر با دقت نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که هارلی یک مورد داردخال کوبی روی سینه اش ، که همچنین می گوید "هیولا لی بابا" ، دقیقاً مثل پیراهن قدیمی اش. حتی قلم مشابه است.

 

مردی که همه اینها را شروع کرد

جری رابینسون خالق جوکر

 

بدون هارلی کوین ، ما پرندگان طعمه ای نخواهیم داشت. بدون شوخی ، ما هارلی کوین را نخواهیم داشت. و بدون جری رابینسون ، هیچ یک از آنها را نخواهیم داشت. در حالی که بیل فینگر و باب کین اعتبار لازم برای ایجاد بتمن را به دست می آورند ، این رابینسون ، یک هنرمند بود که در سال 1940 باستان شناسی Dark Knight را اختراع کرد.

 

جوکر در Birds of Prey نیست ، اما تأثیر وی در این فیلم بسیار زیاد است. به همین ترتیب ، فقط مناسب است که Birds of Prey به میراث رابینسون ادای احترام کند. وقتی او توسط بلک ماسک و آدمهایش اسیر شد و از زندگی خود خواستگاری کرد ، هارلی سعی می کند رومان را متقاعد کند که او در یافتن چیزهایی خوب است - مثلاً ، الماس خانواده Bertinelli. به عنوان نمونه ، او عکس برهنه ای از النور روزولت را که روزی جوکر داشته ، آورده است. هنگامی که عکس رسوا ناپدید شد ، هلی بر عهده آن بود که آن را ردیابی کند.

 

و کجا پیداش کرد؟ در لانه پرنده ای در "پارک رابینسون" البته. این داستانی است که سؤالات بیشتری را نسبت به پاسخ ها به وجود می آورد ، اما این امر ثابت می کند که پرندگان طعمه - و شهروندان شهر گاتهام ، ظاهرا - می دانند که از همه بدبختی هایی که جوکر در طول سالها تحمیل کرده است ، تشکر می کنند. ممنون ، جری

 

آن را به برنی واگذار

برنی بیور

 

در Birds of Prey ، هارلی یک زن و شوهر خانگی دارد. بروس ، یک کفتار به نام "آن پسر دلباخته وین" وجود دارد ، و در آنجا برنی وجود دارد ، یک ریش بافندگی. برنی واقعاً به دلیل مرده شدن و پر شدن در واقع کارهای زیادی انجام نمی دهد ، اما او در بعضی از بهترین وسایل نقلیه بینایی Birds of Prey و همچنین زن و شوهر خط قاتل است.

 

کل فیلم به قدری تند و زننده است که می توان برنی را به راحتی به عنوان یک قطعه دیگر از لباس پانسمان zany set رها کرد ، اما نه ، Beave پر شده در واقع یک شخصیت تکراری محبوب در کمیک های شخصی هارلی کوین است. با ادامه داستان ، برنی در ابتدا متعلق به اولین خرد هارلی بود. جوان هارلین هنگامی که بوتوی او به جووی فرستاده شد ، حیوانات تاکسیرانی را دزدید. مانند فیلم ، برنی از کمیک ها مرده است ، اما از آنجا که هارلی به طور قابل توجهی دیوانه است ، با او مثل او زنده است (و به هر حال قادر به صحبت کردن است). (که می تواند خود تخم مرغ عید پاک دیگری باشد: دقیقاً همانطور که هارلی کوین بخشی از الهام گرفته از ستاره Arleen Sorkin از Days of Lives بود ، زنبورهای پر شده با جادوگری نیز در صابون ها دارای سابقه هستند - بخصوص آن که به نام موریس معروف است ، جایی که نقطه ای را در آنجا اشغال کرد). میز هتل Angel Square و "صحبت" با مالک Roxy Balsom در یک زندگی برای زندگی.)

 

در طول چند سال گذشته ، برنی بیش از یک بار زندگی هارلی را نجات داده است ، و حتی او نقشه خط مشی مداوم خود را داشت که در آن در یک جزیره بیابانی ربوده شد. او همچنین پس از سالها سوءاستفاده از بین رفته است و یک طلسم بدنام با حس کثیف و طنز است. Cmon ، او یک Beave است. شوخی ها عملا خودشان را می نویسند.

 

با آزادی و بی عدالتی برای همه

قناری سیاه

 

Birds of Prey در بیش از کمیک ظاهر شده است. آنها همچنین در برنامه های تلویزیونی ، کارتون ها و بازی های ویدئویی بازی کرده اند - و Birds of Prey به همه آنها ، به ویژه در مورد اولی ادای احترام می کند. طرفداران DC و NetherRealm Studios 'Injustice حق رای دادن ، که شخصیت های کمیک بوک DC از جمله Canary Black و Harley Quinn را در مقابل یکدیگر در دعواهای شبیه Mortal Kombat قرار می دهد ، شباهت چندانی با بازی ها و مواد اسپینوف آنها در فیلم پیدا کرده است. احتمالاً تصادف نیستند.

 

در طی یک صحنه در پرندگان طعمه ، هارلی لباس خود را با یک کت و کلاه شیک انجام می دهد تا به داخل GCPD ، جایی که کاساندرا قفل شده است سوار شویم. همانطور که تام تیلور ، که نویسنده طنزهای Spinoff Injustice DC ، نوشت ، لباس او تقریباً دقیقاً شبیه لباس هایی است که هارلی در Injustice می پوشاند: سال دوم. حتی یک شلیک تقریباً یکسان وجود دارد که در آن هارلی کت خود را باز می کند و اسلحه های سنگین را در زیر آن نشان می دهد.

 

فقط هارلی نیست که عشق ناعادلانه را بدست می آورد. قناری سیاه نیز انجام می دهد. مدت زمان زیادی طول می کشد ، اما در اوج فیلم ، بالاخره دینا لنس جیغ سونیک خود ، قناری گریه را رها می کند و جاهای سیاه را ماسک می کند. یک لحظه بزرگ است و باید آشنا به نظر برسد. Jurnee Smollett-Bell ، که در Dinah در Birds of Prey بازی می کند ، اما همه در توییتر اعتراف کردند که او پوزو را بر اساس نسخه Canary Cry (Injustice) بنا نهاده است ، چیزی که بلافاصله طرفداران دیهارد متوجه آن شدند.

 

صبر کنید ، بتمن با خفاش ها چه می کند ؟!

بتمن و هارلی کوین

 

Birds of Prey یک دنباله کامل پس از پایان ندارد ، اما برای افرادی که تا زمان روشن شدن چراغها در تئاتر می مانند ، دارای کمی رفتار مغذی است.

 

با پایان اعتبارات ، صدای هارلی موسیقی متن فیلم را به دست می گیرد. اول ، او با وجود اینکه فیلم تمام شده است ، مخاطب را به دلیل چسبیدن به اطراف سرگرم می کند. با این حال ، با ابراز تاسف از طرفدارانش ، هارلی تصمیم می گیرد به همه کسانی که هنوز در تئاتر حضور دارند ، راز و رمز خود را بگذارد: "Batman f—". نه ، این یک تایپیک نیست. قبل از اتمام هارلی ، ریختن لوبیا ، صدا قطع می شود.

 

در نتیجه ، ما دقیقاً نمی دانیم هارلی چه می گوید ، اما حدس بسیار خوبی داریم - و خیلی هم خانوادگی نیستبه طور متوسط در مورد کارتون هارلی کوین در سرویس جریان DC Universe ، هارلی عنوان هایی را مطرح کرد که نشان می دهد بتمن رابطه ای بسیار صمیمی و صمیمی با پستانداران پرنده ای دارد که نام خود را از آن گرفته است. این مسلم نیست ، اما به نظر می رسد بسیاری از بینندگان موافق هستند که نسخه شخصیتی رابی قصد دارد به فیلمبرداران حقیقت تهمت آمیز هم اجازه دهد. لایک ها جای تعجبی نیست که برادران وارنر صدا را قطع کردند.

 

بزرگترین چیزی که شما تا کنون یاد خواهید گرفت این است که فقط در عوض دوست داشتن و دوست داشتن باشید

مارگوت رابی در Birds of Prey

 

Birds of Prey چندین موزیکال دارد - نگاه کنید ، این فقط فیلم است - اما فقط یک مورد وجود دارد که به عنوان یک تخم مرغ مسیحی به عنوان یک عید پاک استفاده می شود. در حالی که هارلی در اسارت بلک ماسک است ، به طور خلاصه هوشیاری خود را از دست می دهد. وقتی این کار را انجام داد ، خواب می بیند که می خواند "الماس بهترین دوست دختر است".

 

Cinephiles فوراً صحنه را به عنوان ادای احترام به عملکرد مرلین مونرو در آقایان Preond Blondes ترجیح می دهد. به لباس هارلی نگاه کنید. به موهای او نگاه کنید. به آن رقصندگان پشتیبان dapper نگاه کنید (اما ماسک های خزنده آنها را نادیده بگیرید). اما اتفاقات بیشتری نیز در آن صحنه رخ می دهد. رومان سیونیس نیز در آنجا حضور دارد و در کمال تعجب ، اولین بار نیست که ایوان مک گرگور بخشی از یک شماره موسیقی تنظیم شده برای آن یک آهنگ خاص است.

 

ببینید ، سالها و سالها پیش از آنکه ایوان مک گورگور در Birds of Prey بدی رخ دهد ، او در مولین روژ Baz Luhrmann نقش اصلی بازی کرد! که همچنین "الماس بهترین دوست دختر است" بود. شاید صحنه را به خاطر بسپارید: زمانی است که ساتین (نیکول کیدمن) برای اولین بار به عنوان بخشی از یک شماره موسیقی اسراف ، وارد فیلم می شود و قلب مک گرگور را برای همیشه می دزد.

 

اتفاقی؟ می تواند باشد ، اما بزرگ خواهد بود. مک گرگور برای موزیکال ها شناخته شده نیست و اگرچه این آهنگ مشهور است ، اما بزرگترین ضربه در جهان نیست. در دو سکانس جداگانه آهنگ و رقص با لحن ظاهر می شوید؟ به نظر می رسد شانس مخالف آن است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 2,500